Elisaamm1612 demir eksikliğinden oluyor genelde . Ek olarak demir ilacı veya takviye kullanmalısınız. Ama bazen o bile etki etmiyor ,yemek ve meyveyle de desteklenmesi gerek. Şekerinde düşüyor olabilir ara ara tatlı bişeyler atıştır . Ben hayatımda tatlı , çikolata yiyemezdim ama şuan günde bir iki kurabiye ya da çikolata yiyorum. Çok şükür geçti. Bu aralar ne yazıkki depremden de psikolojik olarak etkilendik . Onunda etkisi artırıyor .