edabolukbasi bence o kadar dikkatliler ki herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorlar bir kişiyi kurtarmak bile o kadar meşakatli ki dun bir kere daha görmüş oldum. Izleyenler görmüştür 75 yasindaki Bekir amcayı nasıl kurtardilar, tam 4 saat tv karsisindan kalkmadan soluksuz izledim, 4 saat uğraştılar nerden baksan gece 3e 20falan vardı saat tam anlamıyla çıkardıklarında. Yeri geldi içeriye temiz hava bile verdiler rahat nefes alabilsin diye. Gerçekten çok zor işleri. Su da vermiyorlar genelde tehlikeli diye dun de duymustum gorevlilerden birisine ozellikle sordulae, sadece agzi islatmak icin kullanabiliriz ama icirmiyoruz icerde ilk olarak saglik ekipleri serum bagliyor demislerdi