Mehy İnstagramda denk geldim bebeğim küçük olduğu için haberleri çok takip edemedim kızlar, bakabildikce bakıyorum, bilgisi olan aydınlatabilir mi acaba detaylar nedir
Dolores Mehy ailesini kaybeden çocuklar devlet himayesine alınacak. Halihazırda koruyucu ailesi olan veya hiç ailesi olmayan çocuklar koruyucu ailelere verilecek. E devletten başvuru yapabilirsiniz. Biz de düşünüyoruz
kasimonbes Mehy e devletten basvuru yapiyorsunuz gorusmeye geliyorlar. 25 yas ustu tc vatandasi ve duzenli bir gelirinizin olmasi yeterli
oglumubeklerken Dolores Peki bu süreç için henüz erken değil mi sizce de? Yanlış anlamayın lütfen düşüncenizi takdir ediyorum tabi ki ama belki bebeğin ailesi sağ çıkacak enkazdan ya da ailesini kaybetse bile anane babanne amca teyze vs sahip çıkacak çocuğa bakacaklar ömür boyunca. Daha şimdiden olaylar bu kadar tazeyken konunun direkt koruyucu aile muhabbetine gelmesi beni biraz şaşırttı açıkçası. Daha öncede söylediğim gibi kesinlikle yanlış anlaşılmak istemem belki benim kaçırdığım bir nokta vardır konu ile alakalı.
Mehy oglumubeklerken eşimin dediğine göre ailesi bulunana kadar koruyucu aile olunacakmış yada ona bakabilinecek duruma gelene kadar, ama tam bilmiyorum dedi bende bilgisi olandan öğrenmek istedim açıkcası Dolores
Dolores oglumubeklerken dediğim gibi zaten ailesinde olan çocuklar devlet himayesine alınacak. Ben böyle okudum haberde belki de doğru değildir. Bu konudaki düşüncem özellikle bebeklerin verilip geri alınması ciddi travma yaratır. İkinci kez yıkım olur. Enine boyuna düşünüp doğru karar vermeliler tabiki. Haklısınız
Grupyildizi Oyle birsey yok itibar etmeyin cocuklar bizim himayemiz altinda dedi devlet konusma yapildi haberlerde bizzat dinledim