kayraninannesiiii Kızlar merhaba 6. Ay olduk ve doktorumuz genel kontrol için kan alıyoruz dedi tahlil yapıldı. Sonucu çıkmış. Anlayanlar bakabilir mi acaba.
joyfulmom kayraninannesiiii yakın zamanda enfeksiyona bağlı bir hastalık geçirmiş muhtemelen ondan dolayı bazı değerler yüksek çıkmış
kayraninannesiiii joyfulmom 6 aylık şuan. Yenidoğduğu zaman 20 gün küvezde kalmıştı ama üstünden kaç ay geçti ondan mı bilmiyorum
joyfulmom kayraninannesiiii sağlıkçı değilim ama kızım enfeksiyona bağlı hastalık geçirdiği zaman bu degerleri yüksek çıkmıştı doktorumuz o yüzden demişti