sultanpan FaaBu 167 boy 45 kiloyum ve hiç bir sağlık problemim de yok çok şükür bebekken de löp löp etmişim şimdi de değnekten farkım yok sağlığında bir problem yoksa kilosunu şey yapmayın pekte siz eşiniz veya ailelerinizde varsa zayıflık gen olarak öyle olmuş olabilir benim de bebeğim bu ay kilo almamış 300 gram almış onu da hasta olduk öyle verdi mamaya başladık nasıl olur bilmiyoruz artık sağlıklı olsunlarda bütün evlatlarımız sağlıklı olsun inş yüzleri hep gülsün inş 😊