kasimonbes çocuk konusunda her şeyi kanunlara ve prosedüre uygun yapınca hiçbir ailenin sıkıntı çıkartacak durumu bulamayacağını düşünüyorum. Ben de dün gece eşime mesaj attım koruyucu aile olalım mı diye. Kızımız çok küçük kıskanır bilemiyorum dedi. Diğer taraftan 3 gün, 5 gün değil, belki de bir ömür bizimle kalacak, belki de aile olacağız, iyice düşünüp taşınmak gerekiyor, bir insan canının sorumluluğunu almak çok büyük mesele, hadi başvuralım diyecek kadar kolay değil bence. Bir taraftan da ben çalışıyorum, kızıma kayınvalidem bakıyor, eğer küçük bir bebeğin koruyucu ailesi olursak benim işten çıkmam gerekir. Her yönüyle düşünüyorum ben de. Eşime de sen oralardasın, bu konu da aklında olsun dedim. Bundan sonra herkesin hakkında hayırlısı inşallah