hsyn merhabalar benim bildiğim peynir kesiği kusması sağlıklıdır belki gazı vardı çok baskı yapınca çıkmıştır yada çok emmiştir bizede oluyodu ateşi yoksa ve genel durumu iyiyse neşeli olup emiyosa getirmenize gerek olmaz ama tabi siz bilirsiniZ Rabbim Sağlık sihatlerini versin bütün evlatlarımızın