Merhabalar bu markanın 0 6 ay olanını kullandık hiç sorun olmadı fakat 6 18 kızımın ağzının çevresinde sivilcelerime yaptı. İnternette bazı kişilerde de okudum . Aynı sorunu yaşayan var mı? Ek gıdaya geçtik bende besin alerjisi mi diye düşündüm. Aklıma emziğe bakmak geldi yorumlara bu şekilde yazanlar var burada kullanıpta aynı sorunu yaşayan var mı?