tugbac Afad Kızılay eliyor ama kendi gönderen kişisel tırlar götürür. Bizler bile zor durumda olmamamıza rağmen yeri geliyor yakınlarımızın küçüklerini giydiriyoruz. Ben kıyafet göndermedim ama kızımın küçülen ayakkabılarını gönderdim , hepsi tertemiz zaten ne kadar giyiyorlar kutuları ile yıkayıp kaldırmıştım o tarz şeyler montlar gönderilebilir bence sıfır şartı saçma bu ürünlerde