Bebeğim 14 aylık kilosu ve boyu yaşına göre iyi mamayı devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım cok kararsızım dediğim gibi gelişimi iyi gayet 18 ayda kesmeye düşünüyorum normalde ama bi taraftan da gerekiyor mu diye aklıma takılıyor bu arada anne sütü almıyor 3 aylıkken meme reddi oldu ve bıraktı