Küçük bi ilçede oturuyoruz ve burda hastane yok sadece acil var. Eşim Maraşa yardıma gitti, kimsem de yok. Oğlum 10 aylık olacak 5 gün sonra. İki gündür burun akıntısı öksürük var evdeki ilaçlardan veriyorum, geçen ayda grip geçirmişti çünkü ilaç var ama gözleri çok kötü. Sağ gözü yarım açık ve kıpkırmızı. Sabah uyandığında gözlerinde iltihap birikmişti göz kapakları birbirine yapışmış açamıyordu. İlk defa gördüm böyle bir şey. Bugün gün içinde de sürekli aktı sağ gözü. Yakınlarda eczane yok ama bi taksiciyle ilaç aldırıp getirtebilirim. Ben çapaklanma sanmıştım ama görümcem hastanede staj yapıyor ona fotoğraf attım iltihaplanma dedi. Başına gelen var mı nasıl çözüm buldunuz hangi damlayı kullandınız