Depremden önce sütümde bir sıkıntı yoktu, ama o sabah uyandım o insanların halini gördükçe icim parçalandı, o bebekleri gördükçe tutamadım kendimi o günden beri aglıyorum sürekli, kendimi onların yerine koyuyorum gidip gidip oğluma sarılıyorum. Psikolojim berbat durumda ve o günden beri sütüm azalmaya basladı, geceleri 2 kez mama vermeye başladım 2 gündür. Şimdi buna da ayrı üzülüyorum. Süt arttırmak icin var mı bildiginiz etkili bir yöntem. Yada azalan süt tekrar coğalır mı yoksa böyle böyle kesilir gider mi😢