Arkadaşlar oradaki bebeklerin şuan için sıkıntısı sizden gelecek sütten mahrum kalmalaari değil.. bunun bilincinde olan yetkililer de zaten kimseden süt talep etmiyor. Yardımcı olmak isteminizi anlıyorum ancak ihtiyaç bu değil, sıkıntı bebeklere ulasilamamasi, geç ulaşılması, ulaşıldıktan sonra her türlü beslenmesi yapılabiliyor, anne sütüne alternatif beslenme gerçekleştiriliyor zaten, belki de damardan beslenme yapıyorlardır saatlerde ac kaldılar çünkü. Şu meseleyi de farklı farklı başlıklarda tartışma meselesi yapmayın rica ediyorum. Ayrıca süt anneliği meselesini de kendi yorumlarınızla açıklamayı bırakın lütfen, ilminden kitabından öğrenmeyi deneyin, yada yorumsuz kalın. Bu da milletçe en büyük sıkıntımız zaten..