Şu an ki gündemde bunu yazmak istemezdim ama gerçekten yardıma ihtiyacım var. Dün 10 yaşındaki kızımın bitlendiğini farkettim hemen paranit şampuan aldık onu kendimi yıkadım eşim de yıkandı çarşaf nevresim herşeyi 60 derecede makinede yıkıyorum havlular dahil. Bana da geçmiş işin kötü yanı 2,5 aylık bebeğim var inşallah ona geçmez bu sabah iki tane ölmüş kızımın yastığına düşmüş biri de hala canlıydı psikolojim altüst oldu ne yapabilirim başka bugün ve yarın da aynı şampuan ile yıkanacağım bir de ilk günden itibaren 7. Gün yıkanırız ne olur bana yardım edin başka ne yapabilirim bebeğe geçmeden nasıl çözebilirim