Nacafa Maaşların 11 şubatta yatacağına dair haberler var televizyonda, bu doğru mu bilgisi olan var mı? Yardım yapmam için maaşı bekliyorum şu an
Nacafa Dmt-01 deprem bölgesinde değilim ve elimden tek gelen yardım yapmak. Elimdeki olanakları kullandık mama biberon almayı çok istiyorum, inşallah erken yatar