2aydır hazırlık yapıyordum, balonlar, pastalar, süsler hediyeler.. her zamanki gibi oğlumu uyuttum işlerimi hallettim evimi topladım sabah rahat rahat otururum dediğim evime bi daha giremedim ve bugün oğlumun doğum günü.. bir yaşına girdi oğlum üç gündür soğukta paketli gıda vermeyeceğim dediğim çocuğuma sırf biraz tok dursun diye bulduğum bisküvi kek vs ne varsa verdiğim üç gün. Ne zamana kadar böyle süreceğini bilmediğim üç gün. Allahım herkesin yardımcısı olsun. Ben kafamı bu psikolojiyle nasıl toplayacağımı hiç bilemiyorum