Merhaba , 4 yasındaki oğlum 2 ay olucak oyun terapistine gidiyor. Krese basladı ve orada bazı olaylardan dolayı öfke , arkadasa vurma durumları basladı ama bu durum okulun yanlış tutumundan kaynaklandı. Şuan baska bir krese gidiyor aynı zamanda oyun terapisine biz cok faydasını gördük. Ama önce cocuk psikoluğuna gittik durumu anlattık oğlumda konustu oyun oynadı sonrasında onun yönlendirmesiyle terapiye basladık. Aslında oyun ablası diyoruz biz o da klinik psikolog. Hangi sehirdesiniZ bilmiyorum ama biz ataşehir Allia klinik’e gidiyoruz.