Birkac saat once haber aldim. bir konteyner fabrikasi birsuru konteyner bagisinda bulunmuş. Eşim ,abim,kayinlarim ve bircok tiri olan şoförler gönüllü olmuşlar. Şuan tırlarımız afet bölgesine gitmek için hazırlanıyorlar. cadirlarda insanlar üşüyordu şimdi belirli bir alana bicok konteyner konulup onlari oraya yerlestirecekler. Evet belki bir ev ortami dehil ama konteynerlerin icleride simsicak oluyor. Konteyner bagiscisindan Allah razi olsun. Ben bi nebze olsun srvindim bu sevincimi sizinle paylasmak istedim. Rabbim kazazedelerimize daha iyi imkanlar nasip etsin inşallah.