mimom_1 2 aylığız sabah 8 de gözümüzü açıyoruz öğlen 11 de uyuyor 12- 1 arası uyanık , 2 gibi birdaha uyuyor 3 gibi kalkıyor , sonra gece 12-1 buluyor uyuması deliricem ve hep kucakta ne açmadığım ninni ne şarkı ne ses kalmadı, gaz rahat cikiyor sorun yok , Allahım bana acı diyorumm artık sinirlerim bozuk hiç durmuyo hep kucak ve ben de ayaktayım ben oturduğum an deliriyor çoçuk birtek ben mi böyleyim eşimle gece artık krize giriyoruz kucaktan kucağa almaktan
Azra41 mimom_1 kızım 3 ay 5 günlük bizde oyleydik şükür onu bıraktık şimdi sallama ya da kendiliğinden uyuyor .. o aylarda hep oyleler normal 🥹 temas istiyorlar …
edabolukbasi mimom_1 gazı çıkıyor ama yetersiz benim de oğlum böyle sabah 9 da uyandı bu saat oldu hala uyumadı 1 saat uyumadan uyanıyor masaj yapıyorum sürekli gaz çıkarıyor
Elisa_34 mimom_1 16 aylik ve hala öyle. Doğuştan gazlı kolik huysuz ve asla uykuyu sevmiyor. Gitmediğim doktor kalmadı ilaç kalmadı. Hala gaz var. Ha düzeldi ha duzelcek dediler ama en sonunda sinir hastası oldum
Aytac1234 Merhaba, biz 6ayligiz, biz de kucakta uyuyoruz, evvel sallaniyoduk, uyku eğitimi aldık, sallanmayi bıraktık, amma kucagi bırakamadık
Myagmurr mimom_1 oyalanabilceği işinizi kolaylaştırcak bişey bulasanız? Benimkide öyleydi hamak beşik aldım salona onda duruyor yada yatak olan salıncaklar var daha sonra mama sandalyesi gibide kullanılıyor oyalanıcağı bişeyler bulsanız? Ya da akşamları uykudan önce ılık bir duş birde akşam 6 gibi falan siz rezene için ben çok faydasını görmüştüm onuda rahatlatıp uyutuyordu birde uyuması için napıyorsunuz? Mesela benim bebeğim asla ayak kabul etmedi kucak ve hamak seviyor farklı şekillerde uyutmayı deneseniz?
mimom_1 Myagmurr mama yiyor sadece sallanan ana kucağımızda var sevmiyor almadığım koymadığım şey kalmadı uykusunuda geçtim koyduğum yerde dursun bana yeter koyduğum an ağlıyor damlası ilacı çayı yok yani çok zor kolik desen oda değil kesintisiz ağlamıyor kucakta ayakta durayım sessizce öyle etrafa bakınıyor
annelik_delilik mimom_1 2 ay 12 günlük bebegm gündğz uykusu hiç yok denilecek durumda… ayagmda sallarsam 30-40 dk uyuyor sallamazsam oda yok kucakta dursa sorun yok ona bile razıym ama oturma hep beni kıcakta gezdir diyor oturunca ağlıyor🤦🏻♀️
mimom_1 annelik_delilik aynısı işte uyumasada olur kucakta ben ayakta evi turluyorum belim sırtım kolum yok artık sinirden ağlıyorum
zehraaktas mimom_1 o aylarda bizim de öyleydi 6 aylığız 10 olmadan uyuyor yavaş yavaş uyku düzeni oluşuyor
Aslicamm mimom_1 merhabalar, ilk 3 ay uyku düzensizliği olması coook normal benim bebeğim de öyleydi gece 12den önce uyumazdi normalde yenidoğanlar çok uyur işte uyanık kaldığı süre 1 sti geçmez falan filan hiç bizde uymadı 6-7 saat uyanık kalıp gece 12de yatardı ama büyüdükçe uyku saati geriledi 8-9 gibi bi de ilk 3 ay gerçekten kucagimdan indiremiyodum koyduğum anda uyanıp agliyodu kanguru gibi yaşadık üç ay
mimom_1 Aslicamm bilmiyorum artık sinirlerim yıpranıyor uyumasın ama koyduğum yerdede dursun diye dua ediyorum
Aslicamm mimom_1 o kadar haklısınız ki.. ilk üç ay yaşadığım bel sırt omuz ağrısını başka zamanda yaşamadım ama zamanla alisiyosunuz Allah can sağlığı versin size de kolaylık versin inşallah
birinsan14 mimom_1 çok normal ben 3 ay spnuna kadar öyleydm slingle gezdim bazen onu da istemiyordu ama sonra azalıyor geçececek bu günler inşallah
Denizoglan mimom_1 benim oğlumda aynı anlattığınız gibiydi ve yarım saat üstü uykusu yoktu gece ful uyanık gündüzleri yarım saat bir kaç uyku 8. Ayda anca toparladı size kötü bir haber olacak ama
Zeynephatice mimom_1 10 aydan selam uyku hariç gün boyu kucakta.ne oyuncağa bakıyor ne başka bi şeye.emekleyince geçer dediler geçmedi şimdi yürüyünce geçer diyolar inşallah tek umudum o.oturduğum yerden ayağa kalkamıyorum sürekli ağlıyor kişisel bakım falan yok duş bile lüks oldu benim için.ev işi falan o da yok yemek de eşim işten geldiğinde yada odada ağlarken yapıyorum.delirmek üzereyim