Deletedmom_75 Acaba o enkazin altinda annen, baban ya da evladin olsaydi da yardima gelen o Israilliyi geri mi cevirecektin gercekten. Enkazi gec, soguktan donarak ölme durumuna kadar geldiginde benim kendi kardeslerim bana yeter mi diyecektin gercekten? Insanin kendi cani olmayinca rahat yatagindan yazmak ne kadar kolay degil mi? Insanlar su an enkazin altinda belki soguktan dahi donarak ölürken sacma sapan atip tutuyorsun burada. Dusmanimiz bile CANLARIMIZI kurtarmaya gelmis, onlar bile bu felakette yanimizda durmaya gelmisler, yok kardes siz boyle boyle yaptiniz gidin mi deseydik? Kendi ulkemiz her enkaza yetisebilseydi belki evet, ama korsun gormuyorsun galiba hala gidilmemis enkaz var. Turkiye devleti bu afete bu enkaza yetisemiyor tek basina, gormuyor musun? Dusmana bile ihtiyacimiz var. Allah razi olsun onlardan enkazin altindan kac kisiyi cikardilar. Cok sinirlendim sana gercekten.
Dusmanin bile faydasi varken bu ulkeye sen bi zahmet utan ne faydam oldu diye otur dusun.