AsminLina0411 Kızlar bebeğim 3 aylık 2 buçuk haftalıkken mama reddi başladı şuanda hiç yemiyor sütüm en fazla 20 ml geliyor.Kaşık bardak vs ne denediysem almıyor napıcam ne ile beslicem bebişi aynı durumu yaşayan var mı???
Ndksdnks AsminLina0411 hangi mamayı kulanıyosan mamayı degiştir bebişlerin danak tadı degiştigi için mamayı begenmeneyi başlamıştır bizde öyle olduk
AsminLina0411 Ndksdnks sma hipp her ikisinide yemiyor.sizin ne kadar sürdü hangisinden hangisine geçtiniz
Ndksdnks AsminLina0411 sma dı bizim de bebelac diger. Mamalara göre tatlı bizimki onu sevdi bi deneyin derim