Mirac05 Mirac05 normalde 2 kutu hipp 60 60 120 ben 3 'nu 135 vericem elimde kalmaz bende başka alicam çünkü o yüzüden
Ezgimstf Mirac05 olurdu canım da 5 numara kullanıyoruz bezi küçük gelir birde pişik yaptı biraz sleepy bende elimdekileri bitirmeye çalışıyorum
Ezgimstf Mirac05 evet galiba normalde küçük bedenlerde memnundum şimdi 3 kutu 135 sen anlaşırsak ödeme vs nasıl yapacağız
Ezgimstf Mirac05 bizim daha önce dolandırma olayı olduğu için korkuyoruz artık valla nasıl yapacağız bilmiyorum
MuhammedAmine Ezgimstf nacizane fikrim arkadaş ürünlerini gardrops hesabı açıp oraya yüklesin sizde açın o şekilde sarın alın hem kargo bedeli 6 lira gibi birşey hemde paranız güvende olur size satan kişinin de ürünleri güvende olur
Ezgimstf Mirac05 ortak yolu bulursak çok güzel olur valla çünkü ben gerçekten almak istiyorum mamaları