Altı aylık bebeğim var iki hafta önce boronsitden hastane de yattık 6 gün o süre zarfında beni çok zor emdi emdiremedim bile bı kaç kez sagdim ama faydası hiç olmadı eve geldiğimde aşırı emesi vardı ama sütüm azalmıştı bestlak damla aldım onu kullanıyorum ilk baş faydası oldu ama yine azaldı bebeğim doymuyor kabız olmuş günde bir kere bez degistiriyom ek gıda vermeye çalışıyoruz almıyor formül mama aldım onuda istemiyor kesinlikle veremiyorum sadece beni emmek istiyor ama sütüm yok gelmiyor az az anca nasıl çoğaltabilirim lütfen yardım edin