ygmr
[bilinmeyen] canim arkadasiminkine yaptilarda kaka bekliodu ishal olmistu oncekini kabul etmiolar sanirim belki degisiktir
Zamanlagelen
[bilinmeyen] biz soyle yapmistik ilk zaman bebegim cok agliyordu surekli herkes birseyi var bu cocugun demesi uzerine gaita ve idrar tahlili yaptiracaktik idrar icin poset taktik poset bir cikti bir taktik disari yapti vs derken hemsire bize gaita ve idrar tahlili icin olan barkodlari verdi yapinca 1 saat bekletmeden getirin idrar gaita alinan bolgeye koyun dedi idrar icin poseti sabah taktim 6 gibi felan bebegim erkek bu arada yapmuisti posete. gaita icinde sabah yapiyorsa eger sabah yapinca bezi bir posete koyun barkodlarida icine koyun esiniz ise giderken biraksin denilmisti ki oyle yaptik bizde.Bu arada barkodda 3 gun gecerli oluyormus 3 gun icinde getirin demislerdi bize de sizde bir danisip boyle yapabilirsiniz barkodlari alirsiniz bebeginiz yapinca bir sekilde hastaneye ulastirirsiniz cok gecmis olsun :)
Lolita
[bilinmeyen] canim yanlış hatırlamıyorsam yarim saat içerisinde numuneyi götürmek gerekiyor.Olmaz yani sonuç doğru çıkmaz malesef
Erselinannesi
[bilinmeyen] kaka yaptıktan 30 dk içinde tahlili vermeniz gerekiyor yoksa kabul etmiyorlar
Obsesifk
Keşke acile gitseydin hemen nasıl bakıyorlar ilgileniyorlar mı bilmiyorum ama
Sumeyya
[bilinmeyen] fitil koy canım hastanede hemen yapar
Hanifemusa
Maksimum bi saat geçtiyse oluyormus.
Gurbettebianne
[bilinmeyen] ben yarım saat içinde götürülebilir diye biliyorum
Ozlemaydin
[bilinmeyen] cnm kabizmi olmus ne eger oylse zeytn yagi ver kakasini yapar
NurR
[bilinmeyen] geçmiş olsun canım inşAllah kötü bişey değildir 🙏🏻 Bence sen yinede yapmışken numunelik koy kaba doktora sorarsın böyle yaptım diye olursa olur olmazsa ona göre bişey söyler hazırlıklı gitmen zaman kazandırır en azından
Ertugrulunannesi
gecmis olsun canm cocuklarda nasl bilmiyorumda genelde yapamadgnda tahlil kabyla eve gnderiyolr yapnca yarm saat icinde hastaneye brakmanzı istiyolar
Ozlemaydin
[bilinmeyen] sen yinde bi zeytn yagi ver
Lolita
[bilinmeyen] rica ederim 😁
Balannesi
[bilinmeyen] Merhaba ☺️ Öncelikle kaka tahlilinin en geç yarım saat içerisinde verilmesi gerekiyor çünkü canlı bakteriler zaman geçince araştırılamıyor. Kan damlası ne veriyorsunuz bazen kan damlası yüzünden oluyor ben sağlık ocağının verdiğini bi gün kullandım ve kakasında kırmızılık oldu. Ikınmaktan makatı çatlamış olabilir ya da süt alerjisi olabilir. Fakat süt alerjisnde kilo alımı nerdeyse duruyor ve eşlik eden şikayetler var
Ntugba
[bilinmeyen] canim benimde ayni sekilde kizim kakasinda kan gordum doktora götürdüm tahlil istedi ordan kap verdiler yapmadığı için eve geldiğim gece 2 30 da yaptı hemen götürdük hastaneye yapar yapmaz götürmen lazım bizdeki sonu süt alerjisi çıktı ben diyet yapiyorum kızımın mamasını değiştirdik inşallah sizinki temiz cikar
Derinsuveannesii
[bilinmeyen] lavman yaparlar canım benim kızım birinde bı ateşlendi doktora gitti lavman yaptılar yarım saat içinde yapti kizim
ygmr
[bilinmeyen] insallah senin.oyle.olmaz cnm kabiz dugu icin belki bi cozumu vardir
Nily
[bilinmeyen] lavman yaparlar cnm
Hemwn cikiuor ozaman.
Ntugba
[bilinmeyen] inşallah yapar canım zorlandiysa ondan da olabilir
Duam
[bilinmeyen] tahlil için üç gün süre veriliyo yapıldktan bi kaç saat sonra götüre biliyosun cnm