aylinpala Verilmeleri zaten çok saçma olurdu duydugumda şok oldum, ailesini yeni kaybetmişler bak bu senin yeni ailem çok tranvatik bı durum ve herkes iyi bakabilecek mi devlet her verdiği çocuğu takip edebilecek mi çok çok saçmaydı , cidden baştan psikolojikmen tedavi görüp kendilerine gelmeleri lazım cocuklarin 🙏 Allah’ım çok çok zor küçücük yavrucaklar için onların halini düşündükçe kalbim sıkışıyor resmen