sb- daha önce de paylaşmıştım mama varmış bölgede fakat biberon bulunamadığı için insanlar bebeklerini besleyemiyor yardım gönderecek olanların biberon göndermelerini rica ediyorum
Deletedmom_75 sb- binkadin dogum doktoru paylasmisti insallah yardim tirlarinda vardir Rabbim tez vakitte ulastirsin yavrularimiza😞
ruveydaensar sb- evet ben de gönderdim biberon . Umarım en kısa zamanda bütün ihtiyaç sahiplerine ulaşır .
2prenss_annesieliff_ Üstte kalsın ben bebeğime aldım mama ama biberon yok içirmek için yardım edin lütfen Hatay Antakya
sb- 2prenss_annesieliff_ çok çok geçmiş olsun ben bugün afada ilettim biberon, orada yardımlarda çıkmıyor mu nerede kalıyorsunuz şu an dışarda mısınız oradaki arkadaşlarımla iletişime geçmeye çalışayım
sb- 2prenss_annesieliff_ şimdi baktım yazdıklarınıza 4aylık demişsiniz bebeğiniz için,tatlı kaşığı ile mamayı içirebilirsiniz biberona ulaşana kadar🙏🏻
sb- Ysmndnz_ bulunduğunuz il ilçe belediyeleri afad için yardım topluyor onlara verebilirsiniz çıkacak durumunuz yoksa kargolar gelip evden alıyor yardımlarınızı🙏🏻
Mtzzeynep sb- benim oğlumun 2 tane var ama açılmış paketinden denedim tutmadı onları kaynatıp göndersem hijyen açısından sıkıntı olur mu ?
sb- Mtzzeynep kullanılmadıysa kaynatıp gönderirseniz sorun olmaz evlatlarımıza kullanmayacağız şeyleri onlara göndermezsek tüm yardımlar kulanılır bence🥰🙏🏻
Koalaannesii_0610 sb- Dün bnde görmüştüm ordaki anneler en çok biberon emzik mama ihtiyaç diye şükür dün akşam yetisrdim inşallah ulaşır 40 adet biberon 40 adet emzik 20 kutu mama yolladım yavrucaklrimiza ulaşır umarım az çok demeden herkes elini uzatır inşallah
Azra41 sb- ben koymuştum kızımın 2 tane açılmamış kutuda biberonunu 🥹 umarım ihtiyaç sahibine gider 🤲🤲🤲