Deprem korkusundan bir arada olalım diye arkadaşıma kalmaya geldim .(Eşi deprem için görevde) Herneyse ufaklığa çikolata vermiş kabıyla ben görmedim birden öğürdü ağzında biraz jelatin gördüm çıkarmaya çalıştım ama yuttu bir şey olur mu ? Hastaneye gidelimmi?

Şunun içteki parlak jelatini