Selver17 Kızlar depremden dolayı sığınakda yaşıyorduk oğlumu emziremiyordum hep sağarak süt verdim geceleri sadece emziriyordum. Bide cok stres ve üzüntü yaşadım. Şuan sütüm cok az geliyor. Süt geri eski haline gelebilir mi . Bestlak falan aldım napmalıyım
Monimommm Selver17 benim kayınvalidem vefat ettiğinde oğlumu iki aylıktı üzüntüden sütüm kesildi bende neler denediysem geri gelmedi doyuracak kadar sütünüz varsa sürekli emzinurun benim ki oğlumu doyuramagacaj kadar azdı o yüzden mama takviyesi ne başlamış dim