Beni yanlış anlamayın da lütfen bi anda karar verip ilerisini düşünmeden ,iyice karar vermeden evlat edinmeyin.Bugünün yarını da var.O cocuklarin ikici kez hayalleri yıkılmasın.Gerçekten bakabileceginden emin olanlar evlat edinsin.Şuan bebek olabilirler ancak büyüyecek birer insan olcaklar.Ömur boyu sorumluluğunu siz alcaksınız.
Ayselcvk Sözüm size degil de bi anda karar verip başvuru yapanlara.Umarım bebekler aile sıcaklığına kavuşur.