Merhaba sevgili anneler bebeğim 22 aylık erkek bebek birkaç gündür çişini söylüyor tutuyor tuvalete götüreyim diyorum hemen gidiyoruz ilk gittigimizde bir kere çişini yaptı birazda korktu zorlamak istemedim ara ara sordum ya da kendisi söyledikçe götürdüm fakat söylüyor ama tuvalete oturduğumuzda çişini yapmıyor öyle bekliyor kalkalım mi diyorum kalkmakta istemiyor tuvalet eğitimi ile ilgili de hiç hazİr değildim yeni bir bebeğim oldu ikisi üst üste geldi tedirginim devam etsem mi ne yapsam bilemiyorum bu konuda tecrübeli olanlar varsa bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler