Ikranurhtc Bebeğim de biraz sarılık var uyandirmakta zorluk çekiyorum sütüm sonradan geldi şuan maşallah iyi ama bu kez de bebeğim emmiyor topuklarini burnunu çenesini sıkıyorum altını acıyorum olmuyor ne yapmam gerek
Ysgl26 Ikranurhtc bebeğin burnunu sıkmayın bi an bile olsa çok tehlikeli.. altını açıp ıslak bezle siliyodum poposunu bacaklarını yüzüzü o zaman uyanıyodu. Buna rağmen uyanmıyosa değerleri yükselmiş olabilir.. doktorunuza danışın..ilk zaman ben de uyandıramıyodum değeri 18 e çıkmıştı 2 gece küvezde kaldı düzeldi şükür..
asena0609 Ikranurhtc bi yere koyup yarım yuvarlama yapın ya da kıyafetlerini komple çıkarıp giydirin yanağına soğuk elinizle dokunun ben bu şekilde uyandırıyodum çoğu zaman uyanmıyordu tabi
Ipek222 Ikranurhtc soyup altını açıp tekrar giydirin ıslak mendille kafasını poposunu silin emzirirken de üstü çok kalın olmasın ben de çok zor uyandırıyordum çok zor oluyo bilirim ama geçiyo zamanla sabredin
-EFLATUN- Ikranurhtc bizde iki kisi zor uyandırırdik bir saat sürerdi uyanmasi sarılıktan hastanede yattı sizin bebeğiniz kaç günlük bilmiyorum ama 20 gün sonraya boyle olmicak siz uyutmak isteyeceksiniz ama o uyumayacak