O kadar üzgünüm ki ne yapabilirim bilmiyorum şuan güvenilir bi yerde olup adresini veren kişilerin ihtiyacı olan eşyaları ya da bez mama vs ne gerekiyorsa göndermek istiyorum lütfen bana özelden mesaj atın içim yanıyor ordaki bebekleri gördükçe kaç gün geçti hala enkaz altında insanlar var ve yaşıyorlar bunları bilip sıcacık evimde oturmak içime dokunuyor nefes alamıyorum evladıma baktıkça ağlıyorum gece uyuyamıyorum deprem olsa nereye giderim diye düşünmekten evladımı nasıl korurum diye düşünmekten uyuyamıyorum