Kızlad 33,000 küsür borç vardo 20,000 ni ödemiştim geri kalan 13,000 ₺ yi tamamen ödetip kapatmak istedim erken kapama ücreti oluyormu diye sordum 11,260 ₺ ödeyin indirimli hali diyor. Ama sonrasında icra dairesine gidip 1200 küsür harç ödemem gerekiyomuş uyaptan baktığımda 33,000₺ nin içinde tahsil harcı vs var zaten ben anlamadım konu ile ilgili bilgisi olan yazabilirmi lütfen