lceLady Mama derken bebek için değil. 12 yas büyüme enerji proteini. Raporlu yazdı doktor. 8.aya kadar geçerli Ücretlimi oluyor yoksa ücretsiz mi bilen var mı 🤔
gulunannisi lceLady ücretsiz oluyor ama doktorun sürekli reçete yazması gerekıyor bittikçe alıyorsunuz ücretsiz ya da cok az ödersiniz eczaneye sorun bence
Gzdeymn lceLady ücretsiz doktor reçete yazıyor eczaneden gidip alıyor sunuz. Kontrollere falan gittiğiniz de bittiğini söylerseniz mamanın doktor tekrar yazıyor reçeteye
lceLady gulunannisi onuda sordum. Bitince ne yapıcam diye raporlu yazıyorum dedi. Tarihide 8.aya kadar