Hanımlar merhaba. Yaşanan olaylardan dolayı maalesef memleketim yerle bir oldu. Bu benim çok canımı sıktı vefat haberi almaktan ağlamaktan moral psikoloji kalmadı. Bebeğim 3 aylık gündüzleri anne sütü geceleri mama veriyordum. Ama stresten midir anlamadım goguslerim çok yumuşak , normalde de aman aman bi sütüm yok ama suankinden daha iyiydi. Mama olarak hipp organic combiotic aldım ama daha kullanmadım yeni acicam paketi. Kullananlar varsa kabızlık veya gaz problemi yaşıyor musunuz, gerçi her bebek farklidir ama yine de bi danışayım dedim. Herkese çok geçmiş olsun.