yagmuraltintas Fatma22 biz kullanıyoruz her hangi bir sorun yok memnunum deprem bölgesine de yolladık
aylinpala Fatma22 her bez her bebeğe yaramıyor. Prima da alıp yollasanız pişik yapabilir bence düşünmeniz yeter, alın yollayın bence
Ucansupurge aylinpala +1 arkadaşa katılıyorum primaninda pisik yaptığı bebek var. Şuan deprem bölgesine her türlü bez ıslak mendil pisik kremi gerekiyor marka önemli değil Fatma22