Kahvelianneee benim oğlum da difembahya çiçeğini koparmış elinde sömürmüştü acile gittik 24 saat bekledik şükür bişey olmadı, herşeyine bakmışlardı kalp atışları, kan alınmıştı. Diline dikkat edin şişmesin alerjik reaksiyon bu olabiliyormuş. Allah korusun nefes almasına olumsuz etkisi oluyor dil şişerse