BalkizimBaloglum2 bizde 4 ay 11 gunluk olucaz bugun Allah nasip ederse.ayni dediginiz gibi gunduz uc uyku yapar toplasaniz toteli 2 saat etmez. Gece en erken 2 de uykuya geceriz. 5 yasinda bi kizim var anne oynayalim diye pesimde dolanir Allahima sukur anlayisli bi kizim var kucagimdaken saklambac ebelemece oynariz oda ona yeter uyuyunca bi boyama felan anca oyle ama kendime sifir vakit afedersin tuvalet bile hayal oldu esimde evde yok. Allahtan aile binasiydayim esimin amcasi var bi ust katimizda onun kizini cagiriyorum tuvalete girip cikiyorum yoksa yok. Oturarak uyumayi ogrendim sukur. Ama var olsunlar da uyumasinlar dursunlar. Herseye deger 🤲