PembePelikan abim afad ekibinde, dün maraştalardı azerbaycandan destek geldi inanılmaz çalışıyorlar hiç durmuyorlar ve mükemmel ekipmanlar getirmişler dedi.. gözlerim doldu, ne kadar teşekkür etsek az.. bir saniye bile durup dinlenmiyorlar.. herkesi hayran bırakmışlar.. çok çok teşekkür ediyorum ülkem adına 🙏
Balkizlarim PembePelikan rabbim ayaklarına taş gözlerine yaş değdirmesin rabbim gönüllerince versin inşallah 🤲♥️
Asiya PembePelikan Allah yardımcıları olsun İnşallah. Biz burda uzakta olsak da kalbimiz sizinle. Kaç gündür kahr olduk haberlere bakınca😓😓
PembePelikan Balkizlarim amin amin çok amin 🙏 onlar için de durmadan dua ediyorum Rabbim güç kuvvet versin
Balkizlarim PembePelikan amiiiin Ecmain coook güzel motivasyon konuşması yapıyorlar bende hayranlıkla izliyorum rabbim zeval vermesin 😟😟🌸
Gryffindor Rabbim ekiplere güç kuvvet versin. Psikolojileri bitti. Enkazdakilerle tatlı tatlı konuşmaları, ağlamaları, çıkan bebeklere sarılmaları, öpmeleri izlerken dayanamıyorum 😔 Azerbaycanlı kardeşlerimizden de Allah razı olsun 🖤
PembePelikan Gryffindor yürek dayanmıyor, biz ekrandakileri görüyoruz ama onlar acı gerçekleri görüyor. elimizi attığımız her yer ceset diyorlar ölü olduğunu görünce bırakıp ses olan yere yöneliyoruz demişti abim.. Allahım nasıl dayanılır buna.. rabbim onlara güç versin dediğiniz gibi psikolojikmen iyi değiller
Milo Yardımlarda gelicek insallah hala toplaniyor burda . Bir bilseniz ne kadar uzgunuz Allahım daha yaşatmaaa 😔o bəbələri gordukce bitiyorum burda 😢😢.
PembePelikan Milo ahh canım inan bütün kalbimizle hissediyoruz üzüntünüzü, dualarda buluşalım şuan en büyük yardım sizden gelen ekipmanlar oldu. çünkü çok eksiğimiz var yetişilmiyor maalesef. dün abimler adıyaman’a geçtiler orda yaşayanlar var duvara vurup yardım istiyorlar ama çalışmalar durdurulmuş ekipman olmadığı için çaresizce bekliyoruz demişti umarım sağ çıkarılır onlarda 🙏
Gryffindor PembePelikan duvara vurup yardım istiyorlar ama Kahroluyorum kahroluyorum. Duvarın arkasında ama ulaşamıyorlar sesleri var belki de dakikalar sonra olmayacak. Allah’ım nasıl bir ölüm bu 🥺
PembePelikan Gryffindor evet evet düşününce insan delirecek gibi oluyor dün gece konuşmuştuk ya sabaha kadar ölürlerse demiştim 😔 çaresizce beklemek o kadar kötü ki yardım etmek istiyorlar ama yapamıyorlar.. dün birçok paylaşım yaptım ekipman yardımı için umarım oraya da gidilir, abimi aradım ulaşamadım onlar kurtuldu mu merak ediyorum 😔