Gamzelim123 sizi hiç tanımıyor olsamda, tüm samimiyetimle söylüyorum ki iyi olduğunuza çok sevindim. Çok çok sevindim. Şükürler olsun.
Bugünlerin hepsi geçecek.
Her şey, eskisinden çok daha güzel bir şekle gelecek Allahın izniyle.
Mal geri gelir, yeter ki canınız sağ olsun.