Durubebekannesi 15 aylık ama bırakmak istiyorum artık kendi kendine uyusun istiyorum yatmak istemiyor belki sallanmak istemiyor bilmiyorum ama başka çarem yok uyutmaktan başka. Çok sinirlenip çok yoruluyorum yatmadıkça ben nasıl alıştırıcam nolur yardım edin
seleno Durubebekannesi yanına yatsanız hadi birlikte uyuyalım diyip gözlerinizi kapatsanız o da öyle öyle alışır denediniz mi? Ben 18 aylıkken böyle yapa yapa alıştırdım bıraktım sallamayı kolay bir süreç değil ama alıştı bizimki
Durubebekannesi seleno hayır asla yatmıyor ki 1 dakika bile yatsa uyuyacak zaten ama kalkıyor hemen çok zorlanıyorum ya