Saafie erken olmaz değil mi kilosu normal aslında doktor 6. ayı bekleyelim dedi ama mama sıkıntımız var hepsini yiyemiyor şu an seçme gibi bir lüksüm yok bunun da farkındayım ama kızım alerjik merkezde her yeri yağmalamışlar ben ilçedeyim orda zor buluyordum canımızı zor ilçeye attık burda hiç bulamıyoruz