10 gün önce babası ağır bir grip oldu, peşinden bana bulaştı 4 gündür ateşimi düşüremedim, emzirdiğim için paroldan başka ilaç vermediler. Evde maskeyle dolaşıyorum, emzirirken maske takıyorum ama ödüm kopuyor bebeğime bulaşacak diye, bizde bu kadar ağır geçen onda nasıl olur allah bilir:( bu aylarda bebeği grip olanlar nasıl geçiyor çok zorluyor mu. İnternette ciğere iniyor hemen zatürreye hatta ölüme sebep olabiliyor bebeklerde felan yazıyor çok korkutorum. Birde tek başımayım, elimi kolumu kaldıracak halim yok çok bunaldım 🥺