Serapvtnsvr00 Bebeğim 13 aylık yanakları al al kızarıyor sıcaktandır diye düşünüyorum sizlerde bu durumu yaşayan var mı bi hastalık falan mı ?
Prensesannesiii9 Serapvtnsvr00 canım aynısı benm kızımdada var hemde doğduğundan beri ben doktora getirdim bana hiç bişey olmadgını söyledi bide benimkinin cildi kuruyodu kızarıyodu cilt kurulugu varmıs nemlendirici sür falan demişti
elfbhrr Serapvtnsvr00 canım sıcaktan oluyosa normal bişey yapmana gerek yok ama yiycekten oluyosa pütürlü ve kızarık durur onu ayırt edebilirsin zaten öyleyse doktora gidersin