Merhaba anneler öncelikle hepimize geçmiş olsun. Enkaz altında olanların Allahım yardımcısı olsun, tez zamanda çıkıp ailelerine kavuşurlar İnşAllah. Yüreğimiz, dualarımız onlarla🤲🏻🥺
Deprem sabahından beri bebeğin aşırı huzursuz 6 ay +4 günlük atak sanırım asla hiç bir şey yemiyor mama ile besleniyoruz biz biberonu görünce çığlık çığlığa ağlıyor hastaydı geniz akıntısı vardı iyileşme aşamasında şuan serumfizyolojikle açıyorum burnunu orda sorun yok ama hiç birşey yemiyor huzursuz uykuları alt üst oldu. Aramızda bu durumu yaşayan var mı en kolay şekilde nasıl atlatabilirim? Çok zormuş bu 6. Ay atağı 😔