Geçmiş olsun herkese ben adana da yaşıyorum çocuğum meme +mama şeklinde besleniyor aptamil Prosenio mama kullanıyorduk fakat tüm eczaneler kapalı birtane açık market bulduk normal aptamilden aldık fakat bize iyi gelmedi bacakları kızarıp döküntüler çıktı elinde mama olup para karşılığı gönderebilecek olan var mı acaba?gerçi kargo firmaları da çalışıyor mu bilmiyorum 😞