prensesmomyy benim eşim de çok istiyor ben de çok istiyorum. Yanlış anlaşılmasın ama islamda evlat edinmenin maalesef yeri yok. Fakat koruyucu aile olmak var, bununla ilgili açıklamalar ve makaleler var. Bi kaç tanesini okudum. Maddi olarak değil ama manevi olarak yetebilir miyim, psikolojik olarak ne yaşarız bunlar çok korkutuyor beni. Ailelerimizle görüşeceğiz bakalım hakkımızda hayırlısı olur inşallah 🤲