Leylabebe Biz de çok kabızlık yaşıyorduk. Kullandığımız demir damlasından olduğunu düşünerek doktorumuzdan daha doğal olanını vermesini rica ettim. Ve kabızlık sorunumuz bitti çok şükür. Keşke daha önce farketseydim diye kendime de cok kızmıştım. (Ferrum damla kullanırken Sidefer’e geçtik. Tabi ki doktorumuza danışarak.)