Seda__ Kızlar Merhaba ya lütfen cevap verin 7 aylık bebeğim var 5. Ayımda regl olmaya başladım ama bu ay regl gelmedi üstelik korunuyorum da lütfen başınıza böyle bişey gelmiş olanınız var mı )
Kuzeymommms Seda__ 6. Ayda regl oldum sonrasında 40 gün olmadım düzensiz olduğu için korkup direk doktora gitmiştim fakat 1 sene bu tarz olması normal demişti
Nesrincente Seda__ bende 3. Ayda olmustu sonra ki 2 aya yakın Bi süre sonra olmustu 1 sene düzensizlik normal deniliyor
Seda__ Ayselcvk gerçekten mi ya inşallah öyledir ya tabi hamile olsam çok sevinirim ama bu devirde bu şartlarda çok zor bide emziriyorum bebeğim o yüzden çok aklıma takıldı çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 2 ay üst üste aynı tarihlerde olunca düzene girmiştir diye düşünmüştüm 🙏🏻🙏🏻
Ayselcvk Seda__ Allahım gönlüne göre versin canım sağlıgın açısından en az 1-2 sene bekle derim vücudun tekrae bi yenilensin ama normal emzirsiğin için 1 sene bile olmayan varmış önemli olan 1 seneden sonrası
Seda__ Ayselcvk aynen öyle canım bende öyle düşünüyorum korunuyorum evlat bu hepimiz isteriz ama birine bu devirde çok zor yetişiliyor rabbim sağlığından etmesin isteyen herkese nasip etsin dediğin gibi 2-3 sene sonra rabbim uygun görürse 🙏🏻