Busbus03 merhaba,
Ben de çok etkilendim.
Fakat bunun bana, kızıma, oradaki depremzedelere hiçbir faydası olmadığını anladım. Hayat bir şekilde, kabul etsekte etmesekte devam ediyor.
Bununla ilgili ayrıca destek alabilirsiniz, ben bu korkumdan ötürü almayı düşünüyorum mesela çünkü hayat kalitemi çok düşürüyor. Uyku yok, yemek yemek yok, sürekli tetikteyim, sürekli kafamda kuruyorum. Bunlar can sıkıcı şeyler maalesef…